Fijne plek en lieve kapsters!
Altijd een fijne ervaring hier, zonder traantjes! De kinderen hebben het leuk en komen met leuke kapsels weer thuis. Aanrader!
Was weer super
Warmhartig ontvangen en liep en super goed geholpen echt een aanrader voor voor ouders met kleine kinderen!!
Hele fijne en lieve kapper!
Adinda is niet alleen een goede ervaren kapster, maar ook nog eens heel lief! Mijn dochter is superblij met haar nieuwe geknipte haartjes!
Very happy with my 2 years old son’s haircut. She worked very efficiently and even my son was moving a lot she did very good job. I highly recommend!
Heel prettige, rustige kapper. Mijn dochter vond het heel fijn. Ze is goed geknipt, dus ook heel blij!
Alles was top! Favoriete kapper in Amsterdam!
Leukste en beste kinderkapper van Amsterdam ☺️