Heel prettige, rustige kapper. Mijn dochter vond het heel fijn. Ze is goed geknipt, dus ook heel blij!
Alles was top! Favoriete kapper in Amsterdam!
Leukste en beste kinderkapper van Amsterdam ☺️
Altijd fijn hier, goed advies over kinderhaartjes en heel lief en geduldig geholpen
Laura heeft oneindig veel geduld!
Mijn zoontje is mooi geknipt en vond het weer superleuk.
Mijn zoontje kwam voor de eerste keer en werd voor de eerste keer geknipt. Hij vond het erg spannend. Hij was onder de indruk van de bijzondere kappersstoelen. Uiteindelijk werd zijn haar geknipt, terwijl hij op mijn schoot zat en met een auto op tafel speelde. Complimenten voor de kapster!
Ik vind dit echt een geweldig concept. Maakt het zoveel makkelijker voor kindjes
Top!
Geweldig lieve kapper en veel leuk speelgoed! Echte aanrader