5.0
gebaseerd op 1.844 reviews

Fijne plek en lieve kapsters!

Sofie - 1 dag geleden

Altijd een fijne ervaring hier, zonder traantjes! De kinderen hebben het leuk en komen met leuke kapsels weer thuis. Aanrader!

Lisa - 2 dagen geleden

Was weer super

Ruth - 4 dagen geleden

Warmhartig ontvangen en liep en super goed geholpen echt een aanrader voor voor ouders met kleine kinderen!!

Angela - 5 dagen geleden

Hele fijne en lieve kapper!

Esmee - 6 dagen geleden

Adinda is niet alleen een goede ervaren kapster, maar ook nog eens heel lief! Mijn dochter is superblij met haar nieuwe geknipte haartjes!

Madison - 7 dagen geleden

Very happy with my 2 years old son’s haircut. She worked very efficiently and even my son was moving a lot she did very good job. I highly recommend!

Gulce - 7 dagen geleden

Heel prettige, rustige kapper. Mijn dochter vond het heel fijn. Ze is goed geknipt, dus ook heel blij!

Florine - 12 dagen geleden

Alles was top! Favoriete kapper in Amsterdam!

Sergej - 13 dagen geleden

Leukste en beste kinderkapper van Amsterdam ☺️

Boris - 14 dagen geleden