5.0
gebaseerd op 1.837 reviews

Shirley denkt altijd zo fijn mee! Haar interesse in de kinderen voelt oprecht! Ze onthoudt vaak details en dat geeft ons vertrouwen.De kinderen en ik voelen ons helemaal op onze gemak in de salon.

Amir - ongeveer 2 maanden geleden

Het was Super! Mijn dochter ging voor het eerst naar een echte kapper en ze heeft genoten. Ze is super trots op haar mooie haren. Dankjewel!

Manon - ongeveer 2 maanden geleden

Weer een hele leuke ervaring net als de eerdere keren dat onze kinderen langs zijn geweest. De kapster denkt goed mee, zorgt dat de kinderen op hun gemak zijn en de sfeer is er fijn en gezellig.

Hilde - ongeveer 2 maanden geleden

Adinda heeft de meiden weer voorzien van een mooie frisse look! Dank!

Mariem - ongeveer 2 maanden geleden

Always amazingly friendly and superb results!

Kim - 2 maanden geleden

Mooie creatie en een gezellig bezoek

Xaviera - 2 maanden geleden

Super tevreden!

Maria - 2 maanden geleden

Het was een hele leuke eerste keer bij de kapper. Vriendelijk en kundig personeel. Ons zoontje is heel netjes geknipt.

Nina - 2 maanden geleden

Ik vond het weer eens super gezellig bij jullie. Mijn vader en moeder vinden mijn haar heel mooi. Groetjes van Reza.๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ€๐ŸŒบ

Reza - 2 maanden geleden

Perfect geknipt, keurig besproken wat ze zou gaan doen en waarom. Hierdoor kreeg ik vertrouwen dat ze mijn dochtertje naar wens ging knippen en niet de schaar overal ging inzetten. Helemaal tevreden!

Naema - 2 maanden geleden