Erg goed geknipt echt super knap met zo'n bewegelijk jongetje!
Doris
-
2 maanden geleden
Super geduldig en lief met de kleine
Fiòre
-
2 maanden geleden
Top kapper. Gezellig en altijd mooi gekapt!
Aiden
-
2 maanden geleden
Vriendelijk personeel...neemt de tijd en geeft moeite om het beste van te maken.
Serife
-
3 maanden geleden
Altijd de leukste ervaring. Lieve aandacht en super kapsels. Ondertussen een spelletje spelen en even de winkel door ♥️
Bianca
-
3 maanden geleden
Fijn in contact ook richting de baby en erg netjes geknipt
Mees
-
3 maanden geleden
Ik kan niet anders zeggen dat het gewoon altijd een feestje is bij de Kinderkapper Amsterdam! Mijn dochter komt er graag, de kapsters zijn stuk voor stuk super vriendelijk, professioneel en toegankelijk. Tot over een paar maanden weer!
Roos
-
3 maanden geleden
Hele lieve kapper en een prachtig kapsel, mijn dochter was super blij
Lot
-
3 maanden geleden
Ideaal voor alle kinderen!
Lisanne
-
3 maanden geleden
nice job
William
-
3 maanden geleden